Monday, March 29, 2010

honey, I am so into you!


Okay, nothing nak update pasal keadaan aku sekarang neh. Currently, busy menyiapkan assignment plus start study untuk final yang bakal menjelang. Wah! dah degree neh, acik-acik semua dah sedar diri okay? Degree susah sayang!
Errm, just nak update pasal diri aku sekarang, sudah mule berjinak-jinak ber-jogging di waktu petang. walaweh?

Actually, bukan keadaan lemak di perut menyebabkan nak pergi jogging neh. haha *cover lah kan?. Actually, nak menemankan cik Mimie kite yang katenyer lemak di perut bertepu-tepu dah neh. ops! So, aku neh pun, petang-petang takde keja so ikutkan jelaaaa. Aktiviti sihat ye tak? selain daripada FB ? hee~

Ohhh, TAPI! keutamaan aku meng-update blog kali neh, disebabkan aku sangattttt tak bersabar nak mendapatkan handphone baru aku yang aku tak pernah tukar-tukar since zaman tuk kaduk! lalala~ Ermm, ok i have two choice plus beberapa sekalian handphone yang menjadi intaian serta idaman menusuk kalbu plus pemerhatian tak berbelah bahagi oleh aku. And para rakan-rakan rapat serta si jantung hati juaa aku suruh search and google mane satu handphone yang okay and on my budget la of course darling! hehe

First of all, ini pilihan pertama handphone yang aku nak iaitu N97. Erm tengok budget cukup-cukup jerlaaa. And menambahkan keyakinan untuk membelinya apabila cousin aku sendiri dah beli dulu dari aku neh. *lu bikin wa panasss jerk ! huhu Btw, tak habes godek lagi secara menyeluruh handphone die. but? otw later jumper die lagi i nak explore semua sayang! :D


senyum seketttttt :D


amacam? hensem tak? :)


Ermm okay, kalau ader jodoh plus rezeki lebih rasenya nak angkut neh dari kedai Pak Nokia tue nanti and colour ape yang hensem ya sayang? I dah tergoda dengan kaler putih neh. hee~

Okay, then second choice jika budget cik salmah kekurangan plus k eadaan yang tak mengizinkan aku pk nak angkut N86 8MP jerk. Aku actually tak kisah antara kedua-dua handphone neh sebab N97 cameranya 5MP then untuk N86 cameranya 8MP. Cume kelebihan N97 ialah touch screen and lain-lain la kan.


saye mahu kaler putih jugakkk!


Perkara yang aku suke pasal N86 neh kamera nya 8MP plus aku dah survey, handphone N86 neh biler dibandingkan dengan beberapa handphone antara pilihan ramai, N86 antara yang terbaek untuk handphone yang mempunyai camera bersaiz 8MP and harganya pulak reasonable dengan ape yang ditawarkan. wah! promote baek beb! Lagi satu, handphone neh even bukan touch screen tapi screen die leh view dari tepi macam handphone touch screen la. hehe Faham tak ayat aku? faham-faham jerlaaaaaaaaaaa :D

Ohhh, my dear toad tak bagi amek N97. sebab katenyer touch screen. "Kamu tue ganas, boleh ke nak jage touch screen hp, then nak repair lagi mahal kot" "Laen laaa orang neh kaye ade duet nak repair balek." haa tuhla contoh ayat nyer, yang aku pun tak tau cemburu buta atau ikhlas. Plus tambah seket kebelagakkan die dengan akukan? hahahaa *sorry sayang! :p

And niat hati yang suci murni, nak menambahkan kepanasan ahmad syihan dengan meng-order handphone idaman kalbu beliau iaitu N900 secara online. haha Boleh tak sayang? hehehe Harga seket lebih kurang jeh dengan N97. lalala~ Nak beli kat kedai belum keluar lagi, so tak dapatlah kan nak kenekan toad kesayangan saye. heee~



ada berani ke?

Okay, third choice yang paling worst plus saving budget, handphone pilihan aku ialah handphone yang terakhir ialah handphone nokia jugak iaitu nokia ekspress music 5800. Ermm nie handphone yang dah ramai kaum kerabat aku pakai, baek dari sepupu, kawan baek, serta toad kesayangan. Erm agak boringlaaa kalau ramai sangat dah pakaikan, but as we know, handphone neh memang handphone budget yang reasonable plus sangat best jugak! So, aku pikir kalau aku taknak membazir sangat aku pun nak angkut handphone neh satu lah.hehehehe And kaler idaman untuk handphone neh of course kaler biru kesayangan. Ermm, even camera hanya bersaiz 3.15 MP sahaja but still okay and cantek. :D


mari pilih-pilih! :)

Okay, any suggestion sayang?
Yang mana satu pilihan kalbu? :D




p/s : tolongggggggg
semua nya aku suke!
confius lah! heee~


..



0 comments: