Saturday, August 29, 2009

melda ahmad.

Here another one of our talented singer like yuna plus zee avi, ermm introduced by my friend. Thanx for the song beb! Btw, he's now have a broken heart disease. hehe So, no wonderlaa he like this type of song, but for dearest my love cik nadia and wanie .. jangan lupe dengar jugak okay sayang.. atupp tak payah! hehe :p




putus by melda ahmad

aku duduk sendirian dikamarku,menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
kau cari yg len,
tergamakmu merobek hatiku.
tapi setelah kau pergi aku
mendapat lebih baik darimu,
dia hargai aku,
dia sayangi aku
lebih daripadmau,
aku ingin kau tahu betapa ku gembira,
tidak lg bersamamu,
namun pastinyer nanti kau akan sedari,
yg kau perlu cintaku,
yg kau perlu cintaku,
yg kau perlu cintaku....

..

try another one song also from her.. kimia by melda ahmad

0 comments: