Thursday, August 20, 2009

Last weekend people!

Ohh Ohh Ohh berabad menunggu pixx comey saya dari Cik Mimie and Cik Yana, duh! haha So baru laa nie, dapat update pasal last weekend. hee~ Ohh Yana and Mimie, ex-housemates merangkap part-time lover saya jugak plus jins-jins kesayangan datang merayap jumpe saya di KL. alololo~ Erm around pas magrib baru sampai rumah, penat carikk jalan heh? :D So pasnie, dah tau rumah i rajin-rajin datang yer! ngee~

Ohh kitorang bertiga plus cousin saya yang jambu. *bak kata yana. hee~ Cik Madnor yer? Ohh berjalan-jalan round satu kl. and always tersesat jeh. Heyy, harap si Madnor tunjuk jalan, hampeh okay? Later i hired penunjuk jalan laenlah! huhu Pergi mane yer sayang? Pegi danau kota, mid valley, ohh bukit ampang * leh tengok view all kuala lumpur. Ohh sangat cantek, tapii tak dapat nak explore lebih laa.. sebab dah pukul 4 pagi mase tue! duhh! Sangat penat dengan mencarik jalan then sangat penat berjalan-jalan plus mengantuk! hehe

Ermm tak sempat pun amek gambar kat atas bukit tue! Next time tak-kire3 kene pergi jugak okay?? lalalaa~ Ohh then, after diorang nak balek ahad malam tue, sedih seketla. sob3. huhu Tapi, next time dekat2 raye mahu shopping naek kl okay? I pun nak shopping rayelaah. biler yerp? Mama, saya mahu duet shopping raye! hee~


berjalan-jalan di BB. ohh ini di PapaRich.
tak best okay? takmo datang lagi. hu3

ohh blurr~ tunggu pic dari ciik yana okay!

credit to mimie




p/s : thanx for the weekend sayang!
miss you all! :D


..

2 comments:

yana said...

ngeee besh! eh aku terlepas okkk ckp die jambuu. terlepasss. tamaw la p bukit tuh scary jeh jalan gelap. ok la next time leh pegi tp tolong ahhh si madnor jgn tido kat blakang tutup muka! demmm takut aiii taw!

nur husna abdullah said...

hahaha! takpe! he already knows syg! die memang jambu! haha :D

hoho. okay! laen kali hired penunjuk jalan laen lah! haha takmo madnor! ;p

oh! datang okay shopping raye nanti!
ngee~