Thursday, February 4, 2010

kalau selepas neh macamne?

current : taktau nak buat ayat camne. lantak la k? haih

disebabkan : perasaan hati tak menentu. *sorry syg~

tak tau la lately nape lah serabut sangat. even buat muke relax-relax jeh but iam not. IAM NOT REALLY IN A GOOD MOOD AT ALL. duh~

ader perkara yang buat aku ter-effect mengejut macam neh sekali. But, aku amek mase untuk terime benda neh. Even aku aspect memang benda neh akan jadi. Tapi, aku tak sangke plak. begitu cepattt???

then, aku neh dah tau macam tu... kenape laaa aku neh still ter-effect lagi??? Tiap-tiap malam kalau boleh aku harap esok pagi aku hilang ingatan weh~ harap hilang ingatan untuk yang satu neh... kalau boleh lah kan???

but kenape terlalu cepat? erk. bagus ke tak? maybe bagus? tapi? yeke? hmm. idk~

ok2. dah merepek neh. esok-esok sampai beberape minggu neh sebelum hari yang sepatutnyer mesti ader benda aku merepek-merepek lagi kat sini. and plus video-video tangkap lentuk. so please sayang, jangan marah aku and do understand me please???

aku sedang mencuba untuk terime. mencube. masih mencube. ok aku cube! hmph.





lalala~

*bosan-bosan
karaoke bersame house-mate
kesayangan dalam belek kecil.
wah!


..




0 comments: