Thursday, February 4, 2010

thank you sayang!

current : sorang2 online dalam belek di BBP, housemate laen sume dah tido. sorang demam plus sorang tue ader kelas pagi. aku? mestilah takde jeh kelas. hee~

Erm.. jenguk2 kat blog-blog orang. huit, macam2 cerita ader yang best, ader yang sedih, plus ader yang lawak giler. haha adoi~

Erm lately, banyak benda yang jadii. Ape jeh aku teringat? Thanx mimie, yana, plus ejat tolong kekemas belek baru yang tak serupe belek baru aku. Yelah, time tido jeh tido belek mimie and yana. haha *diorang tak bagi i tido sorang2 lah. hee~ Erm then, thanx yana plus ejat selalu jadik driver i. lalala~ i selalu berangan jugak biler mau ader kereta sendiri neh? adoi~ sayang you all lebih!

Ermm, kadang-kadang perkara yang kecil kite nampak tapii perkara yang besar kite tak nampak. Biler dah berlalu baru kite perasan..tapii dah takde gunenyer kan? *haha tetibe jeh

Ermm sayang wanie, thanx jugak temankan i mase dalam keadaan saket jiwe yang melampau. thanx sebab selalu ader biler i perlukan you ! Sayang atuff jugaa thanx dengar i membebel, plus die pun mengalami tekanan jiwe yang kronik jugak macam i kan. haha

Azam baru untuk ke kelas FULL dah dipecahkan record hari neh. *sebab2 ialah tekanan jiwe yang dahsyat. adui~ Bila pikir-pikir balik. malulah plak. haha Yelaa, dah bersungguh-sungguh neh promise kat diri sendiri plus member semua taknak ponteng kelas. isk~

Now what??? Ader banyak benda kadang-kadang kite nak cakap and luahkan but tak terluah dah pun. *sebab penat kot? or aku neh memang kalo bab2 tang ayat. macam curl~ Just bagi aku sekarang, ialah mase untuk belajar plus lupekan setiap perkara kecil yang tak patut aku pikirkan. dush3~

agak-agak ape akan jadi yer pada 5 tahun akan datang??? i wish something. but i know it cant be happen.

p/s : sayang, hati i
terbelah dua. satu
disana, satu disini.
haha


do am i???

..




0 comments: