Friday, April 22, 2011

Iam not that strong plus iam weak without YOU.

Alhamdulillah, ada berita sedih ada berita gembira. Buttt, berita gembira takdelah gembira sangatttt.

Alhamdulillah, kulit muka yang sebelum neh naek jerawat or ruam-suam kuku yang melampau akibat yang tak dikenalpasti sangat dah bertambah pulih. :))

Well, maybe some people tak pentingkan sangat penjagaan diri mereka nak-nak bahagian muka. Maybe disebabkan salah satunya ialah kulit mereka memang dah cantek or ada tu yang sememangnya dont mind la wehh~

Urghh, tapi bagi aku, benda-benda macamnie amatlah penting untuk self-confidence aku sendiri, since aku neh even student, tapi aku ber-interact with a lots of people like classmate and lecturers. Plus ada presentation yang perlu untuk aku menghadap orang ramai. So, bagi aku penjagaan kulit muka, and the whole appearance sangat penting.

Yaaa, maybe dulu iam not very particular tentang masalah cam gini. Butt, usia mematangkan kita bukan?? Banyak perkara perlu kita improve, dan harap-harap improve yang lebih baek dari yang semalam.

Ohh mesti semua tertanya-tanyakan , macamana kulit muke aku semakin elok??? Yeah, jawapannya ialah Klinik Jamunah, yang terletak di Melaka Baru. Thanx a lots to my dearest bff kesayangan Cik Diyana Bulat. kekekek Dia yang rekomenkan pegi klinik neh, since last time dia ada masalah kulit pun die dapatkan rawatan kat sini.

Ohh aku still dalam rawatan lagi. Last week Doktor Jamunah dah bekalkan aku ubat untuk sebulan..So we will se how. And for now, dah nampak perubahannya and alhamdulillah! Pasneh, dah tak maluu nak tengok orang plus nak amek gambar bebanyak lagikk! hehe



awal-awal rawatan.
neh pun dah susut seket.
kalau tak! hadoi.
takboleh tengokk weh~


beberapa hari yang lepas. :))


p/s : after neh, dah fobia nak
gune produk ape-ape dah!
pakai bedak sejuk dah!

..



0 comments: