Friday, April 22, 2011

si EGO MERAH kesayangan.

jage diri baek-baek sayang!


kali terakhir di rumah. :((


aku masih rindu kat motor aku lah.
demn.
motor pertama.
harta pertama aku.

tapi,
nak buat macamane.
tak semua perkara dalam hidup
neh kita boleh miliki/dapat

nak-nak orang biase macam aku neh
banyak perkara aku perlu lepaskan
untuk kecapi yang laen.
tak. dan tak boleh.
untuk aku miliki semuanya.

alahai~
banyak kenangan motor ego merah pada aku
macam-macam cerita
kisah suka duka.
banyak tempat die dah bawak aku
almost satu melaka.

and motor neh kalau di touch-up memang
nampak macam baru sangat!
sebabnyer yela, aku jenis jage
semua barang aku.
just sekali jeh aku pernah accident
dengan motor ego neh
itupun, sebab salah aku sendiri
jalan kat pasir, laju plak tue!
haha so padanla muke,
tergolek dog kat tepi jalan! hehe

then,
since form 4 tak silap.
dapat-dapat jeh motor neh
actually aku dah bagi name dah
sempena nombor plat MBH 1102 tuh.

MOTOR BARU HUSNA.
hehe

alahai~
kan bagus aku banyak duettt?
iskkk. takpelah, aku sentiasa percaya
apa yang berlaku ada hikmahnya
mungkin die boleh berkhidmat untuk
orang laen pulak kan?
tuan yang baru :))

urgh. berat. memang berat.
first time dengar nak dijual
aku melalak kot! deh~
cover-cover. skrg pun tengah meleleh dah!

agak-agak kalau aku jumpe tengah jalan
macamana agaknya yaaa???

lastly,
thanx motor ego merah!
banyak kenangan dan jasa pada aku
selama almost 6years!
demn!
aku rase baru je semalam aku amek
daripada kedai motor!
terasa baru semalam jeh aku pegi
sekolah dengan motor ego merah!

p/s : kalau ada duet nanti, nak beli
balek motor neh balik boleh tak mama?
or if cant, nak beli no plat MBH1102

ada banyak
sentimental value kat situ kot!

semoga tuan baru motor EGO MERAH
aku neh, jage elok2 yaa!
macamane aku jage die dulu! sob3.


imissyousayang!


..


0 comments: